Тренінг CLIL від
факультету іноземної філології організували в Мелітополі
22.12.2017 10:27 Все Головні новини Факультети Іноземної
філології Факультет іноземної філологіїCLIL тренінг профорієнтаційна
робота
Двадцятого грудня на запрошення директора гімназії № 19 м. Мелітополь Світлани Мельник та за сприянням декана факультету іноземної філології Галини Морошкіної доценти кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови Олександра Головко та Наталя Костенко провели одноденний тренінг із методології CLIL (CLIL Study Methodology
Training) для 14 вчителів цієї спеціалізованої гімназії з вивчення іноземних мов.
Активну допомогу в організації тренінгу надали заступник директора
гімназії №19 Крістіна Тонкошкур, яка сама є вчителем
англійської мови, та заступник декана факультету іноземної філології з
профорієнтаційної роботи ЗНУ Валентина Ємельянова.
Проведення семінару стало можливим завдяки спільному естонсько-українському
проекту «Впровадження багатомовної моделі освіти та методології CLIL у
Запорізькому національному університеті та Запорізькій області». Цей проект
реалізується з 1 вересня 2016 до 31 грудня 2017 на факультеті іноземної
філології за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Естонії. Він триває
в рамках програми співробітництва з розвитку та гуманітарної допомоги.
Координатором проекту з української сторони є Олександра Головко. За
її словами, проект надав можливість більше ніж 400 освітянам ознайомитися з
методологією CLIL, серед яких 30 стали навіть сертифікованими тренерами CLIL і
вже проводять власні тренінги для інших вчителів Запорізької області. Так,
наприклад, в жовтні 2017 року за ініціативи декана факультету іноземної
філології Галини Морошкіної був проведений семінар для 150
вчителів середніх шкіл м. Запоріжжя.
Варто зазначити, що інтерес до CLIL методології постійно зростає у всьому
світі, і факультет іноземної філології є форпостом впровадження значних
методичних інновацій не лише в Запорізькій області, але й в усій Україні. Адже
методологія CLIL (Contentand Language Integrated earning) – це методологія
інтегрованого викладання предмету та іноземної мови. Підхід засновується
одночасно на двох фокусах: навчальній дисципліні та іноземній мові, що
уможливлює їхнє одночасне викладання і вивчення. Як результат, учні та студенти
покращують знання з предмету та мовні й мовленнєві навички.
Особливістю цього тренінгу в м. Мелітополь стало те, що його
учасниками стали не лише вчителі іноземної мови цієї гімназії, але й вчителі
інших предметів, які бажають навчитися викладати їх іноземною мовою. Вчителі
гімназії є дійсно ентузіастами своєї справи, а тому дуже жваво брали участь у
тренінгу, залюбки обговорювали питання методології CLIL та намагалися
спілкуватися виключно англійською мовою, хоча для деяких - не фахівців з
іноземної мови це було досить складно.
Відгуки від учасників тренінгу надійшли лише позитивні, а вчителі вже
чекають на другу частину тренінгу в березні 2018 року.
Факультет іноземної філології
Немає коментарів:
Дописати коментар