Методична бібліотека

"Технології розвитку критичного мислення учнів"


Текст книги американських педагогів «Технології розвитку критичного мислення учнів» в українському перекладі доступний на платформі «Критичне мислення” для читання й завантаження цілком.

З 2006 року організація її не перевидавала. Однак відтепер текст книги (версія без верстки) доступний цілком для читання та завантаження. Тож усі, хто в свого часу не придбав цю книгу, можуть нею користуватись в електронному вигляді.

Віртуальна книжкова виставка

Додайте до своєї електронної бібліотеки книги відомих діячів у галузі освіти


 Додайте до своєї медіатеки

Перший випуск бібліографічного покажчика містить інформацію про віддалені е-ресурсі і пропонується вчителям української мови та літератури, фізики та астрономії, біології, адміністрації, психологу та соціальному педагогу, батькам та містить корисні посилання для тих, хто готується до ЗНО

Як зробити урок не тільки результативним , але  живим і цікавим ? 

Існує чимало способів «розбавити » теоретичний матеріал . Сьогодні пропонуєм ознайомитися з точкою зору Михайло Пекара , старшого віце - президента з освітніх програм MAXIMUM, надану в статті «Создаем атмосферу сотрудничества в классе».
Переглянте невеличкий ролік, підготовлений бібліотекарем гімназії.  Та більш детально ознайомтеся з наданим матеріалом за наступним  посиланням. https://newtonew.com/discussions/partnership-in-classroom

  

Тайм-менеджмент в освіті

Якщо Ви відчуваєте на власному досвіді нестачу часу та бажання додати до доби ще години дві-три. Бажаєте дізнатися як планувати використання часу? Можливо вам варто звернутися до  журналу "Управління школою" № 9 2016 р.

Вчителю української мови 

С. О. Марцин, канд. філол. наук; Н. П. Нестеренко, канд. філол. наук; В. В. Піддубна, канд. філол. наук; кафедра українознавства і лінгводидактики ХНПУ імені Г. С. Сковороди, м. Харків пропонують варіанти олімпіадних завдань для 11 класу РІВЕНЬ І
Ознайомитись з ними можна у журналі "Вивчаємо українську мову і літературу" №7-8, 2016

Варто прочитати 

За кілька останніх десятиліть світ докорінно змінився. Події останніх десятиліть довели абсурдність багатьох парадигм і змінили уяву про вимоги до сучасного уроку. Поширення мобільного зв’язку, новітніх технологій, всесвітньої мережі Інтернет змінили якість і темп життя сучасних людей. Нові знання та використання новітніх технологій створили продукти і послуги, які б важко було уявити ще кілька десятиліть тому. Саме тому і обмін інформацією має відбуватися швидше, вимоги до сучасного уроку змінилися, адже сучасний урок не може відбуватися без використання проектів, розробки тематичних, творчих презентацій, створення інфографіки або схематичної асоціативної таблиці, виконання рольових завдань, робота в парах чи групах над проблемною темою. Прочитайте про це в статті Харченко Ю. Ю., СШ № 72, м. Запоріжжя  "Розвиток творчих здібностей шляхом упровадження ІКТ та роботи в мережі онлайн" (журнал Англійська мова і література" № 8, 2016р.

Бібліотека гімназії пропонує нові надходження для вчителя.

Буктрейлер на книгу А. Гін "Прийоми педагогічної тухніки", вид-во "Основа", 2015 р.





 Сучасні педагогічні підходи

 У статті розглянуто сінергетичний, особистісно зорієнтований компетентнісний та інші педагогічні підходи


Сучасні освітні технології

Укладач Ж. В. Кононенко, директор Житомирської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 5
У статті представлено опис відомих технологій навчання та надано рекомендації з планування уроку відповідно до наведених технологій. Лаконічність, зручність викладу матеріалу допоможе в професійній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар