Ми чомусь чекаємо, коли складуться такі умови, що всі школярі самостійно виконуватимуть домашні завдання, слухатимуть на уроках, працюватимуть додатково. Мріємо, що батьки їх контролюватимуть. Мріємо, що державні навчальні плани передбачатимуть більшу кількість годин на вивчення нашого предмета, а в навчальних програмах зменшать обсяг навчального матеріалу. Ми прикриваємось модним словом «учитель-фасилітатор».
Так що ж робити? - Насамперед зрозуміти, у чому полягає проблема.
Детальніше
Масштабні прийоми: основні принципи організації роботи на уроці
10 найкращіх порад з організації роботи на уроці для вчителів-початківців
Уміння організувати роботу на уроці полягає в здатності вчителя контролювати поведінку учнів і загальний настрій класу. Це важливий момент, оволодінню яким вчителеві-початківцю варто приділити особливу увагу. Контроль над учнями відіграє важливу роль у створенні сприятливого середовища для навчання. Навіть кар’єра найдосвідченіших учителів починається з жахливого першого року. Але з кожним наступним навчальним роком вони вдосконалюються в мистецтві організувати роботу учнів.
Можна виділити цілу низку факторів, покликаних допомогти новачкам вчителювання подолати проблеми. Ці стратегії допоможуть вам як учителеві-початківцю створити сприятливі умови для навчання і водночас контролювати поведінку учнів.
Можна виділити цілу низку факторів, покликаних допомогти новачкам вчителювання подолати проблеми. Ці стратегії допоможуть вам як учителеві-початківцю створити сприятливі умови для навчання і водночас контролювати поведінку учнів.
КРИК І ПРИНИЖЕННЯ як метод вітчизняної педагогіки
Вчитися — і викладати теж! — має бути цікаво, легко й радісно. І якщо вчитель вирішує прийти на урок в костюмі тої епохи, про яку планує розказати, це значить тільки те, що згодом фотографії новатора розійдуться мережею та нароблять позитивного галасу, а до школи приїдуть втомлені журналісти з національних телеканалів, щоби робити свої сповнені ентузіазму сюжети.
Урок — це поезія в очах учителя
Діти дуже люблять і цінують, коли вчитель і сам має творчий підхід, вкладає душу в те, що робить для них. В. О. Сухомлинський писав: «Лише творчий вчитель може бути джерелом успіху своїх вихованців»
Немає коментарів:
Дописати коментар