вівторок, 14 листопада 2017 р.

Педрада

                          13.11.2017 відбулася  педагогічна рада «Навчання дітей з особливими потребами. Роль системи додаткової освіти у формуванні творчого потенціалу дитини».



Черга денна:

1.      Навчання дітей з особливими потребами (ЗД з НМР Гулакова Л.М.)

2.      Підвищення вмотивованості учнів до пошукової діяльності (пс.ЛукашенковаО.О.)                     
3.      Система роботи вчителя з обдарованим учнями  (вч. іст. Міщенко М.А.,з досвіду роботи) 
4.      Поглиблення знань учнів з природничих дисциплін через позакласну діяльністьЄгорова З.Ф., 
з досвіду роботи) 
5.      Розвиток творчого потенціалу учнів через клубну роботу (педагог-організатор Федотова Т.Л.)

6.      Інтерактив

Рішення педагогічної ради
«Навчання дітей з особливими потребами. Роль системи додаткової освіти у формуванні творчого потенціалу дитини»
1.     Вчителям-предметника:
1.1.        Упроваджувати інноваційні технології в роботі з обдарованими учнями з метою підвищення їх мотивації до навчання (постійно)
1.2.        Прийняти до відома досвід колег Єгорової З.Ф., Міщенко М.А., Чалого М.В. щодо ефективних методів, прийомів і форм навчання обдарованих учнів на уроці, використовувати такі здобутки на практиці (постійно)
1.3.        Систематично (протягом всього навчального року) здійснювати підготовку учнів до інтелектуальних змагань за окремим планом
2.     Керівникам ШМО:
2.1.        Спланувати роботу з обдарованими учнями на наступний навчальний рік; учителям-методистам скласти методичні проекти щодо роботи з обдарованими дітьми; учителям скласти плани індивідуальної роботи з обдарованими учнями на навчальний рік
(до 20.01.2018);
2.2.        На засіданнях МО розглянути значущість принципів, систематичності, розвивального навчання і науковості в роботі з обдарованими учнями; повну класифікацію методів навчання на основі цілісно-діяльнісного підходу (за Ю.К.Бабанським), зробити огляд періодичних видань з даної проблеми (до 05.02.2018)
3.     Практичному психологу:
3.1.        Здійснювати супровід роботи з обдарованими і здібними учнями
3.2.        Провести практичний семінар для вчителів-предметників за темою «Виявлення обдарованих та здібних учнів на уроці»
3.3.        Запланувати та провести тренінги з проблемних питань шо стосуються обдарованих учнів (протягом року)
4.     Адміністрації гімназії:
4.1.        відвідати уроки, позакласні заходи вчителів, провести співбесіди з метою контролю за дотриманням принципів навчання обдарованих учнів, організації ефективних методів і форм роботи з ними;

4.2.        тримати на постійному контролі виконання січневого наказу «Підготовка учнів до інтелектуальних змагань» (протягом року)





























Немає коментарів:

Дописати коментар