Черга денна:
1. Навчання дітей з
особливими потребами (ЗД з НМР Гулакова Л.М.)
2. Підвищення
вмотивованості учнів до пошукової діяльності (пс.ЛукашенковаО.О.)
3.
Система роботи
вчителя з обдарованим учнями (вч. іст. Міщенко М.А.,з досвіду роботи)
4.
Поглиблення знань
учнів з природничих дисциплін через позакласну діяльність Єгорова З.Ф.,
з досвіду роботи)
5.
Розвиток творчого
потенціалу учнів через клубну роботу (педагог-організатор
Федотова Т.Л.)
6.
Інтерактив
Рішення педагогічної ради
«Навчання дітей з особливими
потребами. Роль системи додаткової освіти у формуванні творчого потенціалу
дитини»
1.
Вчителям-предметника:
1.1.
Упроваджувати інноваційні технології в
роботі з обдарованими учнями з метою підвищення їх мотивації до навчання (постійно)
1.2.
Прийняти до відома досвід колег Єгорової
З.Ф., Міщенко М.А., Чалого М.В. щодо ефективних методів, прийомів і форм
навчання обдарованих учнів на уроці, використовувати такі здобутки на практиці
(постійно)
1.3.
Систематично (протягом всього навчального року) здійснювати підготовку учнів до
інтелектуальних змагань за окремим планом
2.
Керівникам ШМО:
2.1.
Спланувати роботу з обдарованими учнями
на наступний навчальний рік; учителям-методистам скласти методичні проекти щодо
роботи з обдарованими дітьми; учителям скласти плани індивідуальної роботи з
обдарованими учнями на навчальний рік
(до 20.01.2018);
(до 20.01.2018);
2.2.
На засіданнях МО розглянути значущість
принципів, систематичності, розвивального навчання і науковості в роботі з
обдарованими учнями; повну класифікацію методів навчання на основі
цілісно-діяльнісного підходу (за Ю.К.Бабанським), зробити огляд періодичних
видань з даної проблеми (до 05.02.2018)
3.
Практичному психологу:
3.1.
Здійснювати супровід роботи з
обдарованими і здібними учнями
3.2.
Провести практичний семінар для
вчителів-предметників за темою «Виявлення обдарованих та здібних учнів на
уроці»
3.3.
Запланувати та провести тренінги з
проблемних питань шо стосуються обдарованих учнів (протягом року)
4.
Адміністрації гімназії:
4.1.
відвідати уроки, позакласні заходи
вчителів, провести співбесіди з метою контролю за дотриманням принципів
навчання обдарованих учнів, організації ефективних методів і форм роботи з
ними;
4.2.
тримати на постійному контролі виконання
січневого наказу «Підготовка учнів до інтелектуальних змагань» (протягом року)
Немає коментарів:
Дописати коментар