21 квітня 2017 року на базі Мелітопольської гімназії №19
пройшов семінар для заступників директорів з НВР з теми «Аналіз результатів
моніторингу рівня навченості та планування корекційної роботи».
Проблема здійснення моніторингу в освіті на сьогодні є надзвичайно
актуальною, оскільки саме моніторингові дослідження дають можливість цілісно
відстежити реальний стан освіти. Але важливим є не просто моніторинг освіти, а
дослідження та прогнозування її поступового динамічного розвитку.
Учасники семінару мали можливість переконатися, що
моніторингові дослідження, які проводять у гімназії №19, дають змогу:
-
отримання
об’єктивної інформації про рівень навчальних досягнень та якість знань учнів
школи;
-
встановлення
зв’язків між успішністю учнів та результатами роботи вчителів;
-
спрямування
роботи всіх учасників навчально-виховного процесу на підвищення ефективності
роботи з даного питання; використання отриманих матеріалів на педрадах,
батьківських зборах для оцінки
діяльності закладу.
Досвід
роботи гімназія №19 свідчить, що оцінювати якість освіти необхідно за якістю
основних видів діяльності, визначених шляхом вивчення якості навчального
процесу й результатів діяльності системи, які розглядають через рівень
підготовленості, особистих задоволень випускників, досягнень педагогів, повноту
реалізації навчальних планів.
Учасникам
методичного заходу були надані методичні рекомендації щодо організації роботи з
цього напряму управлінської діяльності, а також поділилися своїм досвідом
планування корекційної роботи Моніторинг має працювати як система, як фактор
успіху закладу, педагога, учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар